Global Account Manager

RICOH TURKEY BASKI ÇÖZÜMLERİ LTD. ŞTİ.
1936 yılında kurulan Ricoh, dünyanın dört bir yanındaki küçük ve büyük ölçekli işletmelere, üretim amaçlı baskı çözümleri, belge hizmetleri, danışmanlık, yazılım ve donanım hizmetleri, ses-görüntü-video konferans sistemleri, sunmaktadır.
ABD, İngiltere, Singapur, Çin ve Japonya'da bulunan bölgesel merkezlerinin yanı sıra 180 ülkede satış ve destek, üretim, araştırma ve geliştirme faaliyetleri yürütmektedir.
Ricoh Grubunun bir iştiraki olan Ricoh Türkiye, “faaliyet gösterdiği pazarda karşı konulamaz çekiciliği ile en güvenilen marka olmak” vizyonu ile 01 Nisan 2014 tarihinde kurulmuştur. Şirketimizin Direkt Satış - Ofis Otomasyonu ekibinde görevlendirilmek üzere Global Account Manager arayışımız bulunmaktadır.

Gerekli Nitelikler:

  • En az lisans mezunu
  • Min. 2 yıl satış tecrübesi olan (Tercihen IT ve/veya hizmet sektörü tecrübesine sahip)
  • Çok iyi seviyede İngilizce bilgisine sahip (okuma, yazma, konuşma)
  • İletişim becerileri güçlü
  • Prezantabl
  • Öğrenmeye açık
  • Yeni fikir ve yaklaşımlara açık ve uygulamaya geçirmek için istekli
  • Zaman yönetimi becerisi gelişmiş
  • Erkek adaylar için tercihen askerliğini yapmış veya muaf durumda olan

İş Tanımı:

  • Şirket strateji ve hedeflerine uygun olarak, sorumluluğundaki Global müşterilere Ricoh ürün ve hizmetlerinin tanıtımının yapılması, satış ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi.
  • Potansiyel müşteri portföyünün geliştirilmesi amacıyla yeni müşteri kazanım çalışmalarının yapılması
  • Mevcut müşterilere düzenli ziyaretler ile ulaşılarak, var olan ürün/hizmetlerin performansı hakkında takip yapılması ve olası çapraz satış fırsatlarının değerlendirilmesi
  • Satış ve pazarlama sürecine dair tüm faaliyetlerin, CRM sistemine kayıt edilerek takip edilmesi/raporlanması.