İş Tanımı
· Uygulamalarının L2 operasyon desteğinin verilmesi,
· Destek ekiplerinden iletilen olayların geçici veya kalıcı çözümlerinin bulunması,
· Devreye alımların planlanması ve yapılması,
· Operasyonu yapılan servis ve sistemlerin 7/24 ayakta kalması için operasyonel destek verilmesi,
· Servis ve sistemlerin günlük, periyodik bakımlarının yapılması, kapasite planlama, izleme
Özellikler
· Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
· Tercihen e-belge ve temel muhasebe uygulamaları konusunda bilgi sahibi,
· 7/24 Operasyon desteği verebilecek motivasyona sahip,
· Veritabanı bilgisine sahip,
Aşağıda belirtmiş olduğumuz konularda min.3 yıl tecrübeli
· Centos/RedHat Linux konusunda
· Linux üzerinde servis yönetimi, paket kurulumu, disk yönetimi, hata çözme konularında,
· Java uygulama kurulumu ve yönetimi konularında çalışmış,· Problemlerin tespiti, kök neden analizi, geçici veya kalıcı çözümlerinin bulunması veya sonraki seviye çözüm ekiplerine eskalasyonu ve takibini yapabilecek,
· Web servis teknolojileri hakkında bilgi sahibi ve tercihen SOAPUI ile webservis testi yapabilecek,
İzibiz Bilişim Teknolojileri A.Ş, 2013 yılında, Telekom sektörünün özellikle faturalama alanındaki uzman kadrosu ile; Elektronik Belge, Elektronik Ticaret, Veri Ambarı ve Bulut konularında faaliyet göstermek üzere kurulmuştur. Merkezi İstanbul, Maltepe’de bulunan şirketleri; alanında uzman ve nitelikli insan kaynaklarıyla Bilişim sektöründe iddialı projelere imza atarak, geliştireceği servisler ve ürünlerle, yenilikçi projeler geliştirmeyi ve ülke içindeki dışa bağımlılığı kırmayı hedeflemektedir.