Wediacorp-Sosyal Medya Uzmanı

YouTube ve Dailymotion’ın Resmi iş ortağı olan Dijital Strateji Ajansımız Wediacorp'da istihdam edilmek üzere, "Sosyal Medya Uzmanı” arıyoruz.

ARANAN TEMEL NİTELİKLER

  • Tercihen üniversitelerin iletişim fakültelerinin ilgili bölümlerinden mezun,
  • İyi derecede İngilizce’ye hakim ve Türkçe Dil Bilgisi kurallarına dikkat eden,
  • Dijital medya, SEO, SEM ve Google Ads konularında tecrübeli,
  • MS Office ve/veya Google Sheets, Docs uygulamalarında uzman,
  • Fotoğraf edit programlarından en az birini ileri düzeyde kullanmak (Photoshop, Canva, vb)
  • Video edit programlarının çalışma mantığına hakim olmak, en az 1 programda tecrübe sahibi olmak (Premiere, Da Vinci, Final Cut, vb)
  • En az 3 yıl dijital ajans tecrübesi olan,
  • Tercihen YouTube kanal yönetimi konusunda deneyimli
  • Sosyal medya platformlarının iç dinamiklerini takip edebilecek, yaratıcı içerik üretebilecek ve içeriğe uygun görsel ve video tasarlayabilecek,
  • Youtube, Twitch, TikTok vb video platformlarını aktif kullanmak ve algoritmalarına hakim olmak
  • Dijital içerik üretimi konusuna ilgili olmak, Türkiye’deki ve Dünyadaki trendleri takip ediyor olmak.
  • Erkek adaylarda askerliğini yapmış olmak yada 2 yıl tecilli,

 

MESLEKİ YETKİNLİKLER VE TEKNİK ÖZELLİKLER

  • Sosyal medyayı ve mecra dinamiklerini bilen,
  • Dijital iletişimde yenilikleri, trendleri ve tecrübeleri takip eden,
  • Müşteri iletişimi ve yönetimi konusunda tecrübesi olan,
  • Sosyal medya içerik yazımı, raporlama, moderasyon konusunda tecrübeli,
  • Planlama ve koordinasyon yeteneği yüksek ve titiz,
  • İtibar yönetimi ve marka yönetim konularında bilgili,

SORUMLULUKLAR

  • Şirketin ve iş ortaklarının sosyal medya içeriklerini ve yayın planlarını, ilgili birimlerle koordineli şekilde oluşturmak,
  • Sosyal medya hesaplarının açılması, düzenlenmesi, planlaması ve etkileşim stratejilerinin oluşturulması
  • Sosyal medya hesaplarında aktif paylaşımda bulunmak, paylaşımlara gelen yorumları cevaplamak, güncel paylaşımları takip etmek, gerekli geliştirme aksiyonlarını almak
  • Her mecraya özel özgün görseller, videolar ve yazı içerikleri oluşturmak,
  • Yenilikçi fikir ve konseptler geliştirmek,
  • Hedef kitle belirlemek, rakip ve pazar analizleri gerçekleştirmek,
  • Hashtag araştırması ve doğru hashtag kullanımı,
  • Tüm sosyal medya hesaplarında senkronize paylaşım,
  • Sosyal Medya Hesapları için kampanya ve reklam oluşturma,
  • Reklamların raporlaması ve bu raporların analizlerinin yapılması.