Genel Nitelikler:
• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
• MS Office uygulamalarına hakim,
• Min. 1 yıl Dijital Pazarlama/Marketing/İletişim alanında deneyim sahibi,
• Online medya satın alma, performans yönetimi ve raporlama konularına hakim,
• Web sitesi, blog, sosyal medya vb. alanlara yönelik içerik üretimi yapabilecek,
• Adobe Photoshop, Illustrator ve Premiere Pro, Final Cut Pro programlarına hakim
• Etkili sunum hazırlama ve sunum yapma yeteneğine sahip,
• Güçlü iletişim ve sunum yeteneğine sahip, analitik düşünebilen,
• Öğrenmeye ve yetiştirilmeye açık,
• İkna yeteneği olan, dinamik, sonuç odaklı, takım çalışmasına yatkın,
• İş ve süreç takibi güçlü,
• Diksiyonu düzgün, dinamik ve prezentabl,
• Sözlü ve yazılı iletişimi bilen,
• Planlama, organizasyon ve raporlama becerisine sahip
İş Tanımı:
• Şirketin kurumsal kimliğine uyum içinde firmayı temsil etmek,
• Kurumsal ve yönetimsel süreçlerin planlanma ve koordinasyonunu desteklemek,
• Yöneticisinin ajandasını takip ederek, gerektiğinde inisiyatif almak,
• Markanın iletişimde kullandığı görsel, metin vb. tüm içerikleri hazırlamak,
• Marka Yöneticisi'nin günlük iş rutinini takip ederek, onunla birlikte çalışmak,
• Marka Yöneticisi'ni asiste etmek,
• Satış, satın alma, pazarlama ve mağazacılık ekipleri ile koordineli şekilde çalışarak, gerekli durumlarda onlara destek olmak,
• Kampanya, açılış, katalog gibi işlerin hazırlığına destek olmak,
• Ürün içeriklerinin tercüme kontrollerini gerçekleştirmek,
• Ürün ve marka eğitim ve sunumlarını hazırlamak ve yardımcı olmak,
• Saha ekibi ile merkez arasında markayı koruyucu şekilde köprü oluşturmak,
• Sahaya bilgilerin doğru şekilde aktarımını destek olmak.