· Üniversitelerin Pazarlama, İletişim, İletişim Tasarımı ve Reklam bölümlerinden mezun,
· İletişim becerisi yüksek, iletişime ek olarak sanat disiplinine hâkim ve bu konuda meraklı,
· Kurum anlayışını, kimliğini, görsel dilini ve sosyal mecralarda ziyaretçisine taşıyacak
· Önemli günler, sanat etkinlikleri ve gezilerin görsellerinin takibini yapıp bu işleri sosyal mecralarda doğru zamanda duyuracak,
· Gelen yorum ve istekleri cevaplayacak ya da ilgili arkadaşlarına aktaracak,
· İngilizce bilen,
· Google Analytics kullanabilen,
· Profesyonel çalışma disiplinine sahip, ekip çalışmasına yatkın,
· Yaratıcı, yeni teknolojilere meraklı,
· Planlama, organizasyon ve raporlama becerisine sahip,
· MS Office uygulamalarına hâkim