Evidea Pazarlama Stajyeri // Evidea Marketing Intern

Evidea; evi için alışveriş yapmak ve evine değer katmak isteyenlere; kaliteli, genele hitap eden ve kurulumu ustalık gerektirmeyen ürünleri makul fiyatlarla sunan, müşteri deneyimine önem veren, bulunduğu pazarı takip eden, yeni trendlere öncülük edip ilham veren bir e-ticaret sitesi ve mağazalar zinciridir.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evidea is an e-commerce website and chain store that offers qualified, big-tent products at reasonable costs, attaching importance to customer experience, following the related sector, leading and inspiring the new trends for those who want to shop for their home, and enrich their home.

Aranan Nitelikler:

  • Pazarlama ve Reklamcılık alanlarında kendini geliştirmek isteyen,
  • İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden,
  • Üniversitenin İşletme, İktisat veya ilgili bölümlerinde son sınıf öğrencisi,
  • Haftanın minimum 4 günü staj yapabilecek,
  • Sigortası okulu tarafından karşılanan,

İş Tanımı:

  • Çok kanallı bir perakende şirketinde tüm pazarlama süreçlerini, işleyişi ve karar mekanizmalarının nasıl çalıştığını gözlemlemek,
  • Rekabet analizleri için çalışmalar yapmak,
  • İş ortakları ile iletişim ve iş takibi süreçlerinde aktif rol almak,
  • Düzenli raporların hazırlanmasında departmana destek olmak,
  • Tüm operasyonel süreçlerde ekibine destek sağlamak.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Required Qualifications:

  • Willing to improve themselves in the area of Marketing and Advertising,
  • Resident in Istanbul, Anatolian Side,
  • 4th grade of universities in the departments of Business, Economy, or related departments,
  • Being able to do an internship at least 4 days a week,
  • Insurance is covered by the school.

Job Description:

  • To observe all marketing processes, operations, and how decision-making mechanisms are working in multichannel retail companies,
  • To carry out studies for competitive analysis,
  • To communicate with business partners and to take part in the follow-up process actively,
  • To support the department in the preparation of regular reports,
  • To support the team in all operational processes.