YouTube ve Dailymotion’ın Resmi iş ortağı olan Dijital Strateji Ajansımız Wediacorp'da istihdam edilmek üzere, "Sosyal Medya Uzmanı” arıyoruz.
ARANAN TEMEL NİTELİKLER
- Tercihen üniversitelerin iletişim fakültelerinin ilgili bölümlerinden mezun,
- İyi derecede İngilizce’ye hakim ve Türkçe Dil Bilgisi kurallarına dikkat eden,
- Dijital medya, SEO, SEM ve Google Ads konularında tecrübeli,
- MS Office ve/veya Google Sheets, Docs uygulamalarında uzman,
- Fotoğraf edit programlarından en az birini ileri düzeyde kullanmak (Photoshop, Canva, vb)
- Video edit programlarının çalışma mantığına hakim olmak, en az 1 programda tecrübe sahibi olmak (Premiere, Da Vinci, Final Cut, vb)
- En az 3 yıl dijital ajans tecrübesi olan,
- Tercihen YouTube kanal yönetimi konusunda deneyimli
- Sosyal medya platformlarının iç dinamiklerini takip edebilecek, yaratıcı içerik üretebilecek ve içeriğe uygun görsel ve video tasarlayabilecek,
- Youtube, Twitch, TikTok vb video platformlarını aktif kullanmak ve algoritmalarına hakim olmak
- Dijital içerik üretimi konusuna ilgili olmak, Türkiye’deki ve Dünyadaki trendleri takip ediyor olmak.
- Erkek adaylarda askerliğini yapmış olmak yada 2 yıl tecilli,
MESLEKİ YETKİNLİKLER VE TEKNİK ÖZELLİKLER
- Sosyal medyayı ve mecra dinamiklerini bilen,
- Dijital iletişimde yenilikleri, trendleri ve tecrübeleri takip eden,
- Müşteri iletişimi ve yönetimi konusunda tecrübesi olan,
- Sosyal medya içerik yazımı, raporlama, moderasyon konusunda tecrübeli,
- Planlama ve koordinasyon yeteneği yüksek ve titiz,
- İtibar yönetimi ve marka yönetim konularında bilgili,
SORUMLULUKLAR
- Şirketin ve iş ortaklarının sosyal medya içeriklerini ve yayın planlarını, ilgili birimlerle koordineli şekilde oluşturmak,
- Sosyal medya hesaplarının açılması, düzenlenmesi, planlaması ve etkileşim stratejilerinin oluşturulması
- Sosyal medya hesaplarında aktif paylaşımda bulunmak, paylaşımlara gelen yorumları cevaplamak, güncel paylaşımları takip etmek, gerekli geliştirme aksiyonlarını almak
- Her mecraya özel özgün görseller, videolar ve yazı içerikleri oluşturmak,
- Yenilikçi fikir ve konseptler geliştirmek,
- Hedef kitle belirlemek, rakip ve pazar analizleri gerçekleştirmek,
- Hashtag araştırması ve doğru hashtag kullanımı,
- Tüm sosyal medya hesaplarında senkronize paylaşım,
- Sosyal Medya Hesapları için kampanya ve reklam oluşturma,
- Reklamların raporlaması ve bu raporların analizlerinin yapılması.