İş Tanımı: Şirketin mevcut konuşmacılarını ve içeriklerini çok iyi bilmek,
Kurumsal müşterilerin ve derneklerin farklı alanlardaki uzman konuşmacı ihtiyaçlarını takip etmek ve araştırmak,
Lokalde ve globalde iş dünyasındaki gelişimleri takip etmek,
Farklı konu başlıkları için yerli ve yabancı konuşmacıları tespit etmek,
Potansiyel müşterilere teklif vermek ve takibini gerçekleştrimek,
CRM sistemini güncel halde tutmak ve geliştirmek,
Konuşmacının müşteride yapacağı konuşmanın organizasyon takibini yapmak
Aranılan yetkinlik ve nitelikler
Üniversite mezunu olmak
İletişim yönetimi alanında kariyer planı olması,
İyi derecede İngilizce bilmek,
Sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanma tecrübesine sahip
Birden fazla işi bir anda yapma becerisine sahip,
Olumlu iletişim kurabilen ve sürdürebilen,
Merak katsayısı yüksek ve araştırma yapmaktan hoşlanan,
Çözüm odaklı yaklaşımı benimseyen,
Yazılı ve sözlü ifade becerisi yüksek,
İletişim yönetimi alanında en az 1 yıl tecrübe sahibi olmak.
Ofisin Lokasyonu:Levent
Fulltime (şirket sadece hafta içi mesai yapmaktadır)