Svärm - E-Ticaret Sorumlusu

Bir İsveç firması olan Hälsa Sängar AB'nin bünyesinde bulunan Svärm markası için E-Ticaret
Sorumlusu arıyoruz. Belki de Svärm ile hayatınıza biraz “Lagom” katmanın tam zamanıdır.

Bir İsveç yaşam felsefesi olan Lagom, hayatımızdaki tüm aşırılıklardan kurtulmayı ve her şeyin “Tam kararında” olmasını önerir. İskandinav sadeliğini benimseyen bu yaklaşım, tüm yaşam alanları ve anlarında karmaşadan uzak, daha dengeli, daha mutlu ve daha özgür bir hayat vadeder.

“Kuşların göçü, aynı yönde topluca hareket etmek” anlamına gelen Svärm, “Daha sade yaşam alanlarında, daha sağlıklı ve konforlu uykular” diye okunarak Türkçe’de yeni bir anlam buluyor.

Bu yeni anlamın hayatımıza kattığı değerlerle tanışmaya hazır mısınız?

Bir İsveç firması olan Hälsa Sängar AB'nin bünyesinde bulunan Svärm markası için E-Ticaret Sorumlusu arıyoruz. Belki de Svärm ile hayatınıza biraz “Lagom” katmanın tam zamanıdır....

E-TİCARET SORUMLUSU GENEL NİTELİKLER

• Üniversite mezunu,

• Yeniliklere ve öğrenmeye açık,

• Enerjisi yüksek, 

• En az 2 yıl E-Ticaret alanında deneyimli, 

• Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek,

• Sorumluluk bilinci gelişmiş,

• Ürün, Pazarlama ve Satış konularında deneyimli,

• Analitik bakış açısına sahip.

İŞ TANIMI

• Kampanya yönetimini takip etmek,

• Sayfa ziyareti analizlerini, müşteri eğilimi analizlerini ve rekabet analizlerini; ürün, pazarlama ve satış stratejilerinde alınacak aksiyonlara ilişkin öneriler geliştirmek,

• Web sitelerinin içerik ve iş akış süreçlerini yönetmek, 

• Hedef kitleye uygun online iletişim ve satış pazarlama stratejilerini geliştirmek ve yönetmek,

• Satışı yapılacak ürünlerin fotoğraf, içerik, özellik ve tanıtım yazılarını düzenlemek ve takibini yapmak,

• Online satış üzerine gerekli diğer departmanlar ile koordinasyonu sağlamak,

• Ürünlerin veritabanı bilgilerini denetlemek, fiyat kontrollerini ve satış süreçlerini yönetmek ve takip etmek,

• Satışı gerçekleşen ürünlerin Depo ve Lojistik Departmanı ile birlikte tüketiciye ulaşmasını sağlamak,

• E-Ticaret satış kanalındaki dönüşüm oranını analiz etmek ve bu oranı arttırıcı faaliyetleri planlamak, 

• Dünyadaki ve Türkiye'deki yeni E-Ticaret uygulamalarını ve süreçlerini takip ederek, uygun olanların geliştirilmesini ve uygulamaya alınmasını sağlamak,

• Raporlamaları takip etmek ve karar mekanizmasında kullanılacak veriler üretmek.