QNet - Customer Relations Specialist

Kurulduğu günden beri dünyaya değer katmak için kendini değiştir felsefesini benimseyen ve bunu her şeyin üzerinde tutan QNET, Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan olarak farklı pazarlar için özgün ürünler geliştiriyor. QNET ürettiği ürünler ile hem girişimciliği güçlendiren hem de insanların yaşam kalitesini artırmaya yardımcı olan çözümler sunuyor.

QUALIFICATIONS AND JOB DESCRIPTION

  • To handle inbound calls from customers.
  • To make outgoing calls to customers.
  • To handle and process cases, emails, live chat from customers.
  • Assist with walk-in customers, as and when required.
  • Provide options and solutions to customers.
  • Resolve product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; following up to ensure resolution.
  • Escalate complaints to Supervisor/Manager when necessary.
  • Provide updates to customers when necessary/when promised until the concern is closed.
  • Keep abreast of current and new company products and services.
  • To follow standard operating procedure at all times.
  • Required Language: Arabic and English (Spoken / Written) are must.

 

BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ