GNC Makine Teknolojileri - Servis Planlama Uzmanı

“Makina sektöründe lider, güçlü ve dinamik yapısı, aktif ve çalışkan kadrosu ile hedeflerini aşarak büyüyen GNC Makina, CNC Takım Tezgâhları satış sektöründe, en hızlı büyüme grafiğini yakalamış, distrübütörü olduğu VICTOR markasını 2014 yılından bu güne her yıl üst üste, dünyadaki tüm distribütörleri arasında en yüksek satış adetleriyle temsil etmiştir. Ülkesine VICTOR Taichung ,NAKAMURA-Tome, GROB, VISION Wide, ROMI VE LICO gibi yüksek kalite ve nitelikteki makinelerin kazanılmasını sağlamış olan firma, müşteri ve çalışan memnuniyetini öncelikleri olarak belirlemiş, çağdaş ve dinamik bir kuruluştur.

Emeğin değer bulduğu, kişisel gelişime daima olanak sağlayan, işiyle mutlu ve keyifli insanların bir arada olduğu firmamızda Satış Sonrası Hizmetler Departmanı' nda görevlendirilmek üzere, kazan-kazandır anlayışıyla, üreterek, değer katarak çalışacak ekip arkadaşları aramaktayız.

 

Genel Nitelikler

  • Endüstri veya İşletme mühendisliği bölümlerinden mezun
  • İyi derecede İngilizce bilen
  • Satış sonrası hizmetler alanında tercihen tecrübeli
  • Planlama ve Raporlama tecrübesi olan
  • Erp program kullanmış ve geliştirmesine katkıda bulunmuş
  • Yazılı ve sözlü iletişim beceriler yüksek, takım çalışmasına yatkın, İkna becerisine güvenen
  • İş birliği oluşturan, çözüm odaklı, ilham veren,
  • Analitik düşünen, yenilikçi düşünceyi sahiplenen, sürekli gelişime inanan,
  • Takipçi, hızlı ve pratik, sonuç odaklı,
  • Güler yüzlü ve enerjisi yüksek, pozitif
  • Ms Office programlarına hakim (Word, Excel, PowerPoint, Outlook vb.) Teknik resim okuyabilen.
  • B Sınıfı Sürücü Ehliyetine sahip, aktif sürücü

 


 

İŞ TANIMI


 

Müşteri taleplerini karşılayacak bakım ve onarım randevularının günlük kapasite planına uygun olarak verilmesi, takibinin etkin şekilde yapılması. Satış Sonrası Hizmetler Departmanı için planlama, iş geliştirme ve raporlamanın yapılması.

 

Servis Kapasite Planlama      

  • Sorumlu olduğu bölüm/takım'ın Teknik Servis Kapasite hesabını yapar.             
  • Müşterilerden gelen servis randevu telefonlarını cevaplar. Call/center üzerinden gelen müşteri taleplerine geri dönüş yapar. Müşterinin istekleri ve günlük kapasite planı paralelinde servis randevusu verir.               
  • Verilen randevuların içeriğini, randevunun düzenlendiği gün içinde sorumlu olduğu takım lideri ve/veya servis uzmanları ile tartışarak ön değerlendirme yapar. Bu değerlendirme paralelinde, gerekli ise randevularla ilgili  düzeltme yapar müşteriye geribildirim verir.                  
  • ERP üzerinden teknisyen bazında görev kartı açılışlarını yapar ve görevlerin güncel durumlarını takip eder.                   
  • Sorumlu olduğu takım'ın günlük planlanan kapasitesi ile gerçekleşen kapasiteyi karşılaştırır, var ise sapmaları inceler, nedenlerini araştırır ve servis takım lideri , Servis Palanlama Yetkilisi ile durum değerlendirmesi yaparak, önlem alır ve/veya alınmasını sağlar.                   

 

İş Geliştirme   

  • Süreç ve iş verimliliğinin arttırılması için projeler üretir veya ekip üyesi olarak oluşturulan projelere katkı sağlar.              
  • Sorumlu olduğu bölge ve takım için servis kapasitesinde mevsimsel veya diğer nedenlerle oluşması muhtemel boşluklarla ilgili analizler yapar, geçmiş istatistikleri inceler ve alınabilecek önlemler konusunda, mevsimlik kampanyalar v.s. gibi Servis Planlama Yetkilisi'ne aksiyon önerilerinde bulunur.                     
  • Randevu için telefonla görüştüğü müşterilerin sahip oldukları makineler için servis geçmişini kontrol eder, bakım paketleri ve/veya kampanyalar hakkında bilgi verir ve faydalanmaları için tavsiyede bulunur.                  

 

Süreç Takibi   

  • Teknik servis faaliyetlerine dair müşteri taleplerini alır, bu taleplere uygun teklif hazırlar ve uygun çözümler planlar.                    
  • Teknik servis faaliyetlerinin  müşteri ihtiyaçlarına uygun olarak  teknisyen ve  yedek parça planlamasını, koordinasyonunu  sağlar.                     
  • Sipariş ile gelen parçalarla ilgili, parça stok kontrol tarafından verilen bilgiyi değerlendirir.  Müşteriye bilgi verir ve müşteri talebi ve atölye kapasitesi paralelinde servis randevusu planlar ve parçaların montajını sağlar.               
  • Satış Sonrası süreçlerin ERP üzerinden eksiksiz yürütülmesi için gerekli kontrolleri yapar, ilgili ekip üyelerini bilgilendirir             
  • Müşterilerin sahip olduğu makine parkı detayları, müşterinin iletişim ve temas kurulan ilgili kişilerin bilgilerinin eksiksiz olması için gereken aksiyonları alır.                  
  • Teknik servis faaliyetleri ve garanti süreçleri kapsamında global tedarikçilerle iletişim kurar (yazılı ve/veya sözlü), görüşmeler yapar.                    
  • Teknik servis faaliyetleri kapsamında  yerel tedarikçileri ile iş birlikleri geliştirmek, ilgili süreçleri yürütmek, takip etmek.               
  • Servis Hizmeti alan müşterimizin tüm servis sürecini takip eder ve sürecin her aşamasında müşteri bilgilendirmesi yapar.             

 

Raporlama      

  • Satış Sonrası Hizmetler Departmanı'nın Planlama Bölümü ile ilgili süreçleri için belirlenmiş kritik başarı göstergelerinin düzenli olarak takibini yapar, raporlar, iyileştirme gerektiren adımları tespit ederek yöneticisi ile paylaşır.

 

İlgili adayların bizlere bu adresten ulaşabilir:  [email protected]