RICOH Turkey Faturalama Birimi

Belge yönetimi çözümleri, BT hizmetleri, iletişim hizmetleri, ticari ve endüstriyel baskı, dijital kameralar ve endüstriyel sistemler alanında tedarikçi olan Ricoh Turkey, Finans Departmanı Faturalama Birimi'nde görevlendirilmek üzere ekip arkadaşı aramaktadır.

İş Tanımı:

Müşteriye sunulan satış, kiralama, servis ve yedek parça hizmetleri sonucunda oluşan  bedellerin fatura öncesi kontrol edilmesi, gerekli durumlarda güncellenmesi ve raporlanmasından sorumlu.

Aranan Nitelikler:

  • Üniversite veya Meslek Yüksek Okullarının Muhasebe, İktisat, Ekonomi vb. bölümlerinden mezun,
  • Tercihen Finans alanında en az 1 yıllık çalışma deneyimine sahip,
  • Tercihen Intermediate seviyede İngilizce bilen
  • MS Office programları (özellikle Excel) vb programları etkin kullanabilen.
  • Tercihen ERP programı (Tercihen Siebel, Oracle) kullanımında tecrübeli
  • Genel muhasebe bilgisine sahip,
  • İletişim becerisi güçlü,
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Proaktif, çözüm odaklı
  • İşi geliştirmek konusunda istekli ve sorumluluk sahibi